Run as Administrator érdekesség Windows 8.1-en

Négy hete használom a Windows 8.1 RTM változatát, természetesen szokás szerint nem admin felhasználóként. Amikor mégis kell valamihez admin jog, akkor a jól bevált Run as Administrator opcióval indítom. Például az IIS Managert:

RunAs-1

Erre feljön a szokásos jelszó bekérő ablak:

RunAs-2

Ahova beírom a felhasználónevemet és a helyes jelszavamat:

RunAs-3

Majd Enterre nem történik semmi. Micsoda, ez már sok éve hibátlanul működött?!

Hetekig bosszankodtam miatta, mert ez volt az egyetlen napi problémám a Windows 8-cal (ugyanez történik az UAC promptnál is), de aztán véletlenül rájöttem, hogy én voltam a béna, hiszen nem olvastam el a használati utasítást.

Emlékeztető magamnak: RTFM!

 

Technorati-címkék: ,

3 thoughts on “Run as Administrator érdekesség Windows 8.1-en

Vélemény, hozzászólás?

