Hibernálás engedélyezése Windows 8-on

A frissen telepített Windows 8.1 RTM gyönyörűen felismert minden eszközt a gépemben, semmilyen driver hiba nem volt, mégsem jelent meg a Hibernate opció a Shut down or sign out menüben. Első körben engedélyeztem a hibernálást a powercfg /h on paranccsal, ami hiba nélkül le is futott, a menüpont mégsem jelent meg.

Úgy tűnik, azt külön engedélyezni kell, méghozzá így:

A Power Options ablak bal oldalán található a Choose what the power buttons do menüpont:

hibernate-power-options

A megjelenő Define power buttons and turn on password protection ablak alján lehet engedélyezni a hibernáló gomb megjelenítését rendszergazdai jogosultságokkal:

hibernate-shutdown-settings

Ezután már lehet több helyről is hibernálni:

hibernate-shutdown-menu

hibernate-shutdown-charm

 

Technorati-címkék: ,

7 thoughts on “Hibernálás engedélyezése Windows 8-on

  1. Ferenc Sztanya

    Vagy a parancs sori:

    C:\WINDOWS\system32>powercfg -h on

    C:\WINDOWS\system32>powercfg -h off

    megfelelő utasításai.

    Szerintem helyes az alapból “off” állapot, hiszen eléggé hw függő, hogyan működik. Ha szükség van a hibernate lehetőségre, be lehet állítani.

  2. Ferenc Sztanya

    Nem tudom, milyen állapotban volt a w8-ad. Én eddig minden install után a következőket tettem:
    – chkdsk
    – sfc


    DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
    DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth”
    – install ccleaner, mydefrag, jv16pt
    – fentiek futtatása.
    ezek után nem láttam, amit észleltél.

Vélemény, hozzászólás?

