Visual Studio 2012 telepítő hiba: The cabinet file is corrupt

Érdekes hibába futottam bele a Visual Studio 2012 RTM telepítésekor. Kihasználtam a Windows 8-nak azt a remek szolgáltatását, hogy ISO fájlokat közvetlenül Windows Explorerből fel lehet csatolni, majd a szokásos módon elindítottam a telepítőt:

vs2012-mount-iso

A telepítő dolgozott is egy darabig, de az eredmény egy sikertelen telepítés lett, a Core Components telepítése elhalt. Ez van a logban:

ExecuteError: Package (vs_professionalcore) failed: Error Message Id: 1335

ErrorMessage: Error 1335.The cabinet file ‘cab3.cab’ required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.

Végül a hagyományos megoldást választottam, Daemon Tools-szal mountoltam fel a lemezképet és a telepítő csont nélkül lefutott.

Nyitottam az esetnek egy bugot a Connecten, itt szavazz rá, ha nálad is előjön a hiba:

Visual Studio setup fails if the ISO is mounted with Windows Explorer

 

Technorati-címkék: ,

4 thoughts on “Visual Studio 2012 telepítő hiba: The cabinet file is corrupt

Vélemény, hozzászólás?

