Eltűnt item template-ek

Egyik napról a másikra eltűntek a Studioból az item template-jeim. Nem a sajátok, a gyáriak. Bármit akartam hozzáadni az Add New Item ablakban a projekthez, ilyen hibaüzenet fogadott:

Could not find file C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\Common7\IDE\ItemTemplatesCache\CSharp\Web\1033\WebForm.zip\WebForm.vstemplate.

És milyen igaz, valóban nincs ott olyan fájl, sőt az ItemTemplatesCache mappám szinte üres volt. De hogy mitől, a jóég se tudja.

A klasszikus megoldás ilyenkor a repair, de arra se időm, se szabad helyem nem volt, így végül az /InstallVSTemplates kapcsoló segített admin módban:

devenv.exe /InstallVSTemplates

 

Technorati-címkék:
2 thoughts on “Eltűnt item template-ek

  1. kketto

    Gyanús, hogy ez a switch ilyen esetekre lett kitalálva, mintha tudnának róla… csak vagy nem akarták, vagy nem tudták kikutatni az okozatokat, inkább csináltak egy ilyen “kenjük be sárral” megoldást. 🙂 (az MSDN Lib leírás is elég szűkszavú).

Vélemény, hozzászólás?

