A Connect igenis működik

Időnként én is szoktam szapulni a Microsoft Connect szolgáltatását, hiszen nem egyszer előfordul, hogy az ember beküld egy hibajelenséget, amire visszajön a By Design, Won’t fix, Postponed vagy valami hasonló válasz. De legyünk őszinték, ki nem állított még be hasonló választ a saját bug trackerében? És akkor egyszer csak jön egy Closed as Fixed válasz, ami elsöpör minden korábbi kellemetlen élményt.

November elején írtam arról, hogy milyen szomorú, hogy az IIS ApplicationPooldentity nem lehet SQL Server Agent job owner, mert elbukik a felhasználói fiók ellenőrzésén. Akkor be is küldtem ezt a hibát a Connectre, hogy legalább nyoma maradjon. Egy héten belül jött a standard “thank you – we are investigating” válasz, majd kértek további infókat, aztán a szokásos csönd, el is felejtettem a dolgot. Aztán most kapom a szívderítő választ:

Hey György
I just wanted to update you that the issue was fixed and you should see it in next major release, you actually can test it on SQL12 RC0 pre-release.
Thanks
Alex Grach [MSFT]

Mindezt úgy, hogy mindössze heten szavaztak erre a hibára (köszönöm mindenkinek). Like!

Szóval íme, itt az élő példa, hogy a Connect != /dev/null. Ha hibát találtok, küldjétek be!

 

Technorati-címkék: ,,

One thought on “A Connect igenis működik

  1. László

    De működik ám, engem pl kiválasztottak Flight Béta tesztelőnek Connect-es regisztrálással simán. Jó érzés, mikor odafigyelnek az emberre, és nem veszik semmibe, csak mert az országkódja HU.

Vélemény, hozzászólás?

