Monitorok egymás felett

Rádugtam a laptopomra egy külső monitort, amit sajnos nem tudtam mellé elhelyezni, csak fölé. Adódott is rögtön a kérdés, hogyan lehet a desktopot nem vízszintesen, hanem függőlegesen kiterjeszteni? Windows 7 alatt megnyitottam a Screen Resolution ablakot és bár erre nincs opció, azért be lehet állítani.

Egyszerűen meg kell fogni a második monitort és az elsőhöz képest oda kell tenni, ahol használni akarjuk, például drag-and-drop az első fölé:

Monitorok egymás felett

Miután először kimorogtam magam, hogy erre miből kellett volna rájönnöm, azután pedig elcsodálkoztam rajta, hogy jobban végiggondolva ez a legtermészetesebb megoldás (de tényleg, csak mi már bekockultunk), felötlött bennem, hogy mit csinál az, aki nem használ egeret? Kipróbáltam billentyűzettel, ki lehet választani a kis monitort és lehet tologatni, még zoomol is automatikusan, érdemes kipróbálni, tényleg szépen megcsinálták. Azért megnézném azt a projekttervet, amiben ez külön tételként szerepelt 🙂

Próbált már valaki több monitort, lehet a monitor ikonokkal tetrisezni?

Technorati-címkék: ,,

Vélemény, hozzászólás?

