SharePoint Access Web Datasheet hiba

Egy Windows SharePoint Services webhely egyik adatlap nézetben megjelenő listája a minap az alábbi hibaüzenettel üdvözölt:

“The Access Web Datasheet is attempting to retrieve data from a different domain. You will be redirected to an error page. Contact your system administrator to resolve this error.”

A legszebb az egészben, hogy mindez csak akkor jelent meg, amikor a listát a http://intranet címen keresztül értem el, amikor FQDN-en keresztül, akkor működött simán. Ezek után nem lepődtem meg, hogy a guglizás eredménye az lett, hogy nézzek körül az Alternate Access Mappings beállításoknál.

A megoldás azonban lényegesen egyszerűbb volt: elfogyott a szabad hely a C: meghajtón. Kiderült, hogy a bűnös maga a WSS volt, a keresőmotor elindított egy teljes újraindexelést és közben telehányta a naplót a C:Program FilesCommon FilesMicrosoft SharedWeb Server Extensions12LOGS mappában. Magasabbra vettem a naplózási küszöböt a Központi Felügyelet oldalon, kitöröltem a LOGS mappa tartalmát és azóta megint szépen forog a gép.

Hogy ennek mi köze a fenti hibaüzenethez? Szerintem semmi. Contact your developer to fix this error message.

Vélemény, hozzászólás?

