CD írás távolról

Délután úgy hagytam ott a tanszéki gépemet, hogy még egy VPC image-et tömörített, betettem egy üres lemezt az íróba, gondoltam mire hazaérek kész lesz és majd otthonról elindítom a DVD írást. Csak hogy miután remote desktoppal beléptem és elindítottam a Nerot, ezzel a barátságos hibaüzenettel fogadott:

If you are running Nero burning software via Windows remote login, you might not be able to access your drives for burning. This is a security restriction from Windows.

Próbáltam Disc Infot kérni, de azt mondta, nincs lemez a meghajtóban. Hurrá, sikerült a gépnek megvédenie magát tőlem. Lehetséges megoldások:

  • Nero indítása "eleválva": Run As Administrator.
  • Helyi házirend megpiszkálása, hogy ez többet ne forduljon elő, hiszen legközelebbre úgyis elfelejtem, mi volt a megoldás: Group Policy Editor –> Computer Configuration –> Administrative Templates –> System –> Remote Storage Access –> All Removable Storage: Allow direct access in remote sessions = Enabled.

 

Technorati tags: , ,
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

