Déja vu és SSCE

Letöltöttem az új Windows Mobile Device Center 6.1-et, hogy a Windows Mobile-os telefonomat tudjam szinkronizálni az Outlokkal és sajnos az élmény tisztára az ActiveSynces időkre emlékeztet: elég sűrűn szól, hogy gáz van babám, húzd ki és dugd be újra. Ami még ennél is rosszabb, hogy frissítés után nem látta az összes Outlook mappámat, így az RSS feedeket nem tudtam a telefonomra szinkronizálni. Újraindítás nem használt, mit tehet az ember, partnership törlése és újra felvétele, valamint sok fenti hibaüzenet leokézása után most látszólag működik.

Úgy gondolnám ez egy tipikus felhasználói szkenárió, aminek illene működnie és talán fontosabb, mint hogy saját képet tudjak megjeleníteni a telefonomról, mert azt bezzeg lehet.

Épp ezt a hackelést néztem, amikor a C:Users<én>AppDataRoamingMicrosoftActiveSyncProfiles<profileID> mappában megláttam egy user.sdf nevű fájlt. Aki használta már az SQL Server 2005 Compact Editiont, vagy olvasta a múltkori szösszenetemet, annak talán velem együtt az SDF-ről a Single Data File ugrik be. Nosza le is másoltam és a Visual Studio 2005 Server Explorerében létrehoztam egy új kapcsolatot, hogy megnézzem a tartalmát és valóban: 10 tábla van benne. Tele vannak GUID-okkal és bináris mezőkkel, amire nálam a VS 2005 kiakadt smile_sad Lehet, hogy más SQL verziót használnak?

Megnéztem a C:WindowsWindowsMobile mappát, de ott nem láttam SSCE-re utaló DLL-eket, arra pedig már nem volt kedvem, hogy Process Explorerrel utánajárjak a dolognak.

Azért azt jó látni, hogy a Microsoft is használja a saját dolgait, a minőség viszont még fejlődhetne…

 

Technorati tags: ,
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

