Kezdőlap > Windows 8 > Sikertelen Windows 8 aktiválás: Code 0x8007232b

Sikertelen Windows 8 aktiválás: Code 0x8007232b

Volume licence médiáról telepítettem Windows 8 RTM-et, de az aktiválás sehogy sem akart sikerülni, mindig ezt a hibaüzenetet kaptam:

Activation Error: Code 0x8007232b
DNS Name does not exist

A megoldás – akárcsak korábban Windows Server 2008 esetén -, hogy meg kell adni a helyes termékkulcsot, amit a telepítő nem kérdezett meg.

Azonban itt is komoly “előrelépéssel” találkozhatunk, ugyanis a Computer properties ablakban már nincs Change product key gomb (valaki magyarázza már el, hogy miért?). Marad tehát az elevated Command Prompt:

slmgr.vbs –ipk "IDE-JÖN-A-TERMÉKKULCS"

Utána már menni fog az aktiválás.

 

Technorati-címkék:
About these ads
Kategóriák:Windows 8 Címke:
  1. Flowman
    2012.08.16. 10:32 - 10:32

    Retail verzióval megy grafikusan is a kulcs csere, VL-nél meg úgysem akarja senki kézzel nyomkodni. :)

  2. Zomby
    2012.08.17. 1:37 - 01:37

    Az Enterprise változat alapból KMS-el akar működni.

  3. Streicher Zsolt
    2012.08.17. 9:32 - 09:32

    Én is akarnám (parancssor slmgr…stb), de üzenetet kapok, hogy magasabb jogosultság szükséges.
    Rendszergazda vagyok természetesen.
    Mi lehet a bibi?
    Köszi, Zsolt

  4. Streicher Zsolt
    2012.08.17. 12:02 - 12:02

    Azt nem, hogy tudom elindítani adminisztrátorként?.
    Köszi :)

  5. Streicher Zsolt
    2012.08.17. 12:17 - 12:17

    Sikerült megoldanom, köszönöm.

  6. attila
    2012.08.18. 16:10 - 16:10

    nekem nem aktiválja így sem :( segítsetek!

    • 2012.08.27. 4:50 - 04:50

      Attila, meddig jutsz el, sikerült Run As Adminként futtatni az slmgr.vbs-t, milyen hibaüzenetet kapsz?

  7. norbert
    2013.03.15. 18:03 - 18:03

    Sziasztok,a mult héten vettem 1 újj laptopot amiben Windows 8 van eredetileg. Tegnap jött 1 üzenet a müveletközpontból,hogy nincs aktiválva a Windows. Rá kattintottam,hogy aktivállom hisz eredetileg ,gyárilag lett bele téve,újj a gép és azt irja ki,hogy sikertelen az aktivállás.
    mit tegyek ?

    • 2013.03.15. 18:09 - 18:09

      Norbert, szerintem fordulj a forgalmazóhoz vagy a laptop gyártójához, biztosan nem veled fordul elő elsőként és tudják a megoldást.

      • Norbert
        2013.03.15. 19:00 - 19:00

        György köszönöm szépen és mefogadom tanácsod :-)

  1. 2012.08.29. 4:02 - 04:02
  2. 2012.11.8. 15:57 - 15:57

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

Csatlakozz a 78 követőhöz

%d honlapszerkesztő ezt szereti: